Pizza na diecie - jak wybrać mniejsze zło?

Pizza na diecie – jak wybrać mniejsze zło?

Gdy jesteś na diecie, na co dzień starasz się jak najbardziej zdrowo odżywiać. Wybierasz niskokaloryczne produkty i to z nich komponujesz wszystkie dania, mając świadomość, że będą one dobre dla twojej sylwetki. Wciąż jednak zdarzają ci się takie chwile, w trakcie których wolałbyś zjeść to niezdrowe jedzenie i zaspokoić swój apetyt na fast foody lub słodycze. Pod żadnym pozorem nie staraj się więc odmawiać sobie wszystkiego. W taki sposób nie wytrwasz zbyt długo na diecie, a ostatecznie tak się nią przemęczysz, że błyskawicznie powrócisz do swoich kiepskich nawyków żywieniowych. A przecież nawet taka pizza nie musi być dla ciebie złym pomysłem na obiad czy kolację. Nie jedz jej codziennie, ale pozwól sobie na nią np. raz w tygodniu – podczas weekendu, gdy będziesz spotykać się ze znajomymi lub postanowisz przygotować dla siebie samego seans filmowy. Naucz się też wybierać mniejsze zło. Bo pizza nie musi być wcale kalorycznym i tuczącym daniem, o ile zdecydujesz się na zamówienie jej klasycznej wersji.

Najprawdopodobniej przepadasz za pizzą z dodatkami. Jedna porcja sera ci nie wystarcza, dlatego domawiasz drugą, a oprócz tego sięgasz po tłuste salami, szynkę lub co gorsza boczek, który w jednym plastrze może zawierać ponad sto kalorii. Będąc na diecie, musisz niestety zrezygnować z tych wszystkich urozmaiceń. Zamawiaj wyłącznie najprostsze pizze, czyli placki Margherita. Składają się one z kilku podstawowych składników. Nie uświadczysz w nich ani grama mięsa czy nawet dodatkowych pieczarek. Klasyczny placek zostanie pokryty jedynie sosem na bazie pomidorów, serem i ziołami. Spróbuj też znaleźć taką restaurację w swojej okolicy, która specjalizuje się w pieczeniu pizzy na cienkim cieście. Często bowiem to ciasto sprawia, że nagle pizza w Lublinie staje się prawdziwą bombą kaloryczną i nie pozwala ci schudnąć. Naucz się też jeść ją bez żadnych sosów. Jeżeli już musisz coś do niej dodać, polej ją niewielką ilością oliwy czosnkowej. Taki placek na pewno nie zaburzy efektów diety!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *